Friday, March 20, 2009

Alustan blogimist

Mnjaa. Nüüd siis on käes minugi elus hetk, mil otsustasin oma mõtteid avalikkusega jagada. Põhimmõtteliselt olen oma ajaveeebi peale mõelnud juba pikemat aega...kuid otsustavaks sai siiski lugupeetud Pärnu ajalehe Pärnu Postimees järjekordne ninanips. Nimelt kirjutasin suusatamise MMi aegu väikese kirjutise, kus püüdsin seostada poliitikat spordiga. Algselt küll avaldamist lubanuna, taganesid ajakirjanikud siiski oma sõnadest. Nad tahtvat, et linnapea räägiks eelarvest. Ja ainult eelarvest. Ja seni, kuni mina igale nende jonnakale pärimisele sinisilmse HURRAAga ei reageeri, ei avalda ka nad ka minu muid mõtteid.

Olgu. Eelarvemuutustest rääkida enne kui asjad on selgeks vaieldud, ei pidanud ma kohaseks. Inimesi kuulujuttudega hirmutada ei tohiks. Niisiis valisin blogimise. Esimesena riputangi siiasamma üles Pärnu Postimehelt "EI" saanud mõttelõnga.

Edaspidi püüan ikka korra või paar nädalas ajaveebi värskendada, eks näis, kuidas jõudu jagub. Soovin kõigile kena kevadet ja soojust suhetesse!

PS: Ootan kõigilt lugejailt ka igasugu konstruktiivset tagasisidet, kunagi pole ideid ja kriitikat liiga palju! Muide, vabandan juba ette sissselipsavate kirjavigade pärast, sest ma pole kirjamee ega filoloog ning filigraansust taga ajada ei pea aja kokkuhoiu tõttu vajalikuks.

No comments:

Post a Comment