Wednesday, April 1, 2009

Väidetavast ülbusest ja kättemaksuihast

Mulle teadaolevalt plaanib Pärnu Postimees teha homme väikese repliigi, miks nad nii õela nalja tänasesse lehte pistsid. Jutt on uudisest, kus Pärnu linnavalitsus endale väidevalt kuupalga suuruseid preemiaid maksab. Uudist ise saab lugeda siit: http://www.parnupostimees.ee/?id=101341
Kuuldavasti on viha ässitava uudise põhjustajaks minu aasta alguse käitumine, kui keeldusin andmast eelinfot võimalike muudatuste kohta eelarves. Ajaleht pidas seda ülbuseks ja mõtles seekord kätte maksta!
Sõbrad ajakirjanikud, kes te ehk ka midagi objektiivusest olete kuulnud? Tahan teid rahustada, et aasta algul, mil opositsiooni eestkõneleja Raul Sarandi sai pea iga päev teie lehes sõna ja prognoosis eelarvekärbeteks ligi neljandiku eelarvest, oli mul väga vale aeg ilma tulumaksu laekumisi teadmata hakata Sarandiga vaidlema. Et ei, kärpida on vaja vähem või et ei, kärpida on vaja rohkem. Minu käitumine oli kõike muud kui ülbe, sest minu sooviks oli anda infot siis kui see meil endil koos on.
Töövariantides olid eelarvekärped 60st miljonist 150 miljoni kroonini, seepärast oleks olnud vastutustundetud midagi ennetavalt kommenteerida. Ühel juhul tähendanuks see ka palkade kärpimisi ja palju muid suuri kärpeid, teisel juhul jällegi mitte. Ma selgitasin seda korduvalt, miks ma enneaegset infot ei anna ja ütlesin ka seda, millal kommenteerin.
Kas tõesti on meie ajakirjanike ego nii suur, et kui linnapead iga päev igal teemal lobisema ei saada, siis on kavas talle selle eest avalikkust teadlikult pettes kätte maksta?? Võib olla oleks siiski aeg mõistusega tööd tegema hakata.

1 comment:

  1. Tubli, Mart! Sarandi viimane sissekanne pärineb veebruari keskelt. Seda, et valimiste eel blogimisaktiivsus suureneb, oli muidugi arvata.
    Omalt poolt soovitaks blogi mitte üksnes Pärnu Postimehega väitlemiseks kasutada, vaid ka ise teemasid algatada. Infot, millest kirjutada, peaks ju linnavalitsuses olema.
    Tervitades
    Teet Roosaar

    ReplyDelete